fjord og fjell

Etter noen dager med besøk ble det stille i heimen i dag,været er vårligt ute,ja vi har hatt temperaturer på 8.8+ nå i romjulen.

Nysnø kom det i fjella i dag og med blank fjord ble det en vakker spasertur langs fjorden :=)

Det gjør godt å rusle her og bare nyte det vakre,ja for jeg liker disse mektige fjella og den lange fjorden :=)

Det er vinter men det merkes att sola har snudd

jeg mener bestemt att dagene allerede virker lysere ,ja det er vinter men vi går mot en ny vår .Det er fortsatt vonde dager,jeg savner min pappa masse,om en uke er det bisettelse og så må livet gå videre.En nabo sa jeg måtte tenke på att for min far var det best å få slippe nå ,er en syk har en det ikke godt,det er jo sant men vondt alikavel.

 

 

Jeg vil ellers få ønske alle mine gode venner her inne et riktig godt nytt år ,blir litt fraverande neste uke også,men jeg kommer tilbake når hverdagen innhenter oss igjen .

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg