fjorden

I dag valgte jeg å starte turen min med å gå ned til fjorden ,det regnet litt så jeg tok på regntøy ,det hadde jeg ikke trengt for regnet har holdt seg borte resten av dagen :=)

snøen har forsvunnet helt nede ved sjøen ,og gresset er jammen grønt og fint ennå selv etter dager under tykk snø og mange minusgrader,er det rart att jeg elsker grønt :=)

stranda vår og her er det så deilig en varm sommerdag,fjorden var stille men kom noen dønninger etter en båt som gikk forbi

hjerteskjell ,den har jeg ikke sett her inne i fjorden før

stranda er full av dei herligste farger

dere er enige i det ikke sant ,elsker disse fargene

i toppen av det ene treet her sitter en rovfugl ,en type hauk eller falk ,men i dag hadde jeg bare mobilen så fikk ikke zoomet den inn

en selfie før jeg gikk hjem igjen ,det er ikke nede ved fjorden ,måtte jo gå litt bakker i dag også så dette er på toppen av alle bakkene ,en deilig og frisk tur og ja det ble varmt så jeg måtte åpne jakka :=)

8 kommentarer

Siste innlegg