flere opplevelser

Vi hadde flere opplevelser på Jæren ,og det meste var langs Jærstrendene

jeg er betatt og jeg blir så fasinert av driftsbygningene ,grønne eller kvite ,jeg liker det :=)

vi besøkte Hå gamle prestegård,der kan en kjøpe middag ,vi nøyde oss med hver vår flaske saft ,hjemmelaget :=)

vi sette oss i bilen og kjørte et lite stykke lengre frem til et fyrhus

det var så vakkert her,kunne fint blitt her hele dagen jeg

på toppen av stolpene stod det en liten mann ikke hvet jeg hvorfor men søt var han da

jeg skulle bodd her jeg ,naturen her gir meg en slik god følelse i hele kroppen

vi skulle videre men på vei opp igjen fra havet dukket det opp en sopp

kvite sopp er jeg ikke trygg på,vi har flere giftige arter og for meg ser dei så like ut,denne likner på en beitesjampinjong,og det var på sauebeite den vokste ,nå fikk den ligge ,men om dette var en beitesjaminjong så var det en 3 stjernes matsopp :=) men det hjelper lite når jeg ikke hvet

en tur langs en ny strand før vi kjører hjem,denne ligger på Kleppe og her bade det noen medan noen stod på vannbrett med en sånn seilduk som tar deg med ,dere ser en prikk der på skya,det er folk der ute og koser seg.

Ellers hadde vi en dag på shopping også,det har jeg ikke bilder av,ble mange julegaver,så mange att jeg snart er ferdige :=)

Dagene gikk så altfor fort ,plutselig kom torsdagen og vi begynte turen hjemover

8 kommentarer

Siste innlegg