for en overaskelse

ja jeg sier det jeg,her i bloggverden får en gode venner,venner som bryr seg,venner som heier på en ,venner som inspirerer og venner som virkelig overasker :=)

Det nermer seg 2 mnd siden opperasjonen min,det har vært frustrerende på mange måter,og det er fortsatt en lang vei før jeg greier å gå skikkelig igjen,så her har det blitt noen timer med strikking for å si det slik :=)jeg har nå begynt å gå en kort tur hver dag,beina må styrkes ,men det gjør vondt innrømmer det og ut denne uken skal jeg bruke krykkene.

Jeg gikk turen i dag også,men jeg tok ikke votter på,det angret jeg på da jeg snudde hjemover igjen,det var regn og bitende kaldt,jeg fikk god gammeldags neglebitt,men måtte stå i det siden jeg hadde krykker.Med i lommen hadde jeg en pose så jeg kunne få med posten inn igjen ,og her kom overaskelsen,og den var så uventet og stor og det varmet virkelig

snille gode og omtenksomme solliv hadde sendt meg en gave,med et kort inni om ønske om god bedring av foten,og imellomtiden kunne jeg kose meg med mere strikk :=) tusen takk snille deg,dette sette jeg virkelig pris på ,det varmet godt :=) og nå gleder jeg meg til å prøve noen av disse oppskriftene,for jeg skal jo bli bestemor igjen i mars :=)

Når jeg først er inne på strikk kan jo dere få se hvordan ståda er med ragnakofta mi :=)

som dere ser vokser den til sakte men sikkert,men fortsatt er det masse arbeid på denne ,når kvelden kommer og jeg ikke får konsentrert meg skikkelig har jeg nå sokker på pinnene :=)

Ute er det som sagt surt og kaldt,bare 4+ i dag og med vind og regn ble det skikkelig kaldt

som dere ser noe mer grått i dag enn i går,jeg har fått fyr i peisen,fingrane er varme igjen og jeg skal kose meg med noen omganger på kofta før jeg lager middag,ha en fin kveld da

7 kommentarer

Siste innlegg