for en uke

En uke er over ,den har vært proppet med opplevelser ilag med familien,veldig kjekt.

her har det vært indiefjord,det kan dere lese om om dere googler,her fikk vi konsert fra båten

dag 2 og det var konsert i rorbua

etter konserten kjøpte vi middag ombord i båten som skulle ligge til kai hele helgen ,det var mange flere konserter ,men vi nøyde oss med 2

bålpannekoos om kvelden

overaskelsesfest for meg og elsdte sønn,alltid kjekt når ene svoger trekker frem trekkspillet

med stua full av små barn er det lurt å se hvooor en setter beina for det er rimelig fullt på gulvet til tider

vi har fiska

og bestemora sjøl fikk den største fisken

vi har vært på hytta som dere såvidt ser bak den lysebrune hesten

vi har plukket årets første blåbær

vi har ruslet ned til sjøen så barna fikk bade

og elsdte sønn lærte ho mor å lage løkpulver.Jeg hadde noen rødløk som sønn lagde sylta rødløk av ,skall og avskjær derimot sa hannatt jeg måtte tørke i urtetørkeren ,når det var skikkelig tørt fikk det en omgang med stavmixer til pulver og voila ,en har hjemmelaget løkpulver som kan brukes i all,matlaging,og best av alt en reduserer ennå mere matsvinn :=)

Jepp en skikkelig familieuke ,nå skal vi gjøre oss klare for ferie ,og jeg gleder meg skikkelig til det også

12 kommentarer

Siste innlegg