før og etter

så ble det hagearbeid i dag også og jeg er heltt ødelagt i hofte/bekken ,så i morgen er det en rolig dag igjen uten den typen arbeid.

Jeg har det store beddet mitt nedom drivhuset ,i dag fikk jeg den innrammet og er så fornøgt ,her er før og etterbilder

dette bilde er fra i fjor da

og slik er det nå ,vi hadde en del slike lyktestolper og høgspentstolper som bare har ligget,dei er helt supre til å ramme inn bedda mine ,da blir det å så litt nye gressfrø på utsiden og i selvebeddet er det masse på gang så det blir nok frodigt i år også ,jeg flyttet et par planter ned i urtehagen ,for det var urter ,en bjørnerot og en spansk kjørvel ,bjørnerota har jeg ikke prøvd meg på ennå ,men må snart teste den ut :=) kjørvelen har jeg hatt i salater,den har en litt anis/lakris smak ,vi rammet inn enden på urtehagen også men tok ikke bilder,så da er jeg ferdige med det som skal rammes inn ,nå er det bare å vente på att alt skal vokse og gro ,og inntil det skal jeg kvile beina mine littt

25 kommentarer

Siste innlegg