forskjeller

Da jeg våknet i dag var det tørt og fint ute ,men vinden var sterk i natt så det ulte godt i vindua,jeg setter på god morgen norge ,og der ser jeg på nyhetene att det er snøkaos mange steder i landet,både Strynefjellet og Dovre er stengt og fork blir anbefalte å holde seg hjemme om dei ikke må ut.

Sånn er mars men jeg håper det går fort over for jeg hadde liksom planer om å reise over disse to fjella i påsken :=) heldigvis er det ennå 2 uker til det da .

Medan mange av dere måtte ut og måke snø i dag kunne jeg ta ut sykkelen ,ryggen har kommet seg såpass att jeg kunne sykle i dag og det gjorde godt

jeg sykla til Viddal ,enden av fjorden ,her kommer en ikke lengre og må snu :=)jeg setter fra meg sykkelen og rusler litt

godt å gå på mosegrodde veier

ett av trærne var full av tykke lodne gåsunger,det er så vakre

gammel geitefjøs ,her ble geitene melket om sommeren og slept ut på beite igjen etterpå ,nå er det ikke i bruk

fin utsikt hjemover mot Leira til venstre og lengst inne litt mot høgre på bilde ser vi Finnes og oppe i fjella der er Bakkedalen hvor vi har en fjellhytte

jeg går tilbake til sykkelen og sykler hjem ,vinden var sterk et stykke ,selv med elsykkel måtte jeg tråkke litt ekstra på ,men det gjorde godt uansett da å bevege seg litt etter en liten uke med en rygg som har vært skikkelig smertefull ,nå bare murrer det litt

14 kommentarer

Siste innlegg