førstedagen i november

Såvarvi kommettil november,stod opp til en mild og fin dag,14+ute ,håpte på litt sol siden den forsvinner helt bak  fjella om ca 2 uke ,men mendet var  uansett en fin dag .

Tok fram  sykkelen og syklet til Viddal

vel det varlite batteri på den så noen bakker var ikke å tenke på,like før jeg var hjemme igjen var den tom for bateriet sådet var bare å ta den i hus  og lade,nå skal bateriet få være inne i vinter.

Siden det var mildt  og fint tok jeg frem vaskebøtta og klut,det var alle vindu og speil i heimen som fikk segen vask

så er dei reine og fine til julegardinene og julelysa skal opp om ca 3 uker ,ja det er hva jeg har rukket i dag hos meg selv,hjalp svigermor med noe i etasjen over meg også og da går klokka :=)

Nå dufter det jul hos meg for her koker jeg kålrot,det blir kålrotstappe til pølser i dag og denne duften er bare såhimmelsk god :=)ogmedan kålroten koker har jeg tenkt å strikkelitt,så ha en koselig kveld da folkens

19 kommentarer

Siste innlegg