fortsatt uten nett

Vi er på hytta nesten hver dag ,i går var vi i Ålesund da jeg skulle ta MR ,men i dag var vi igjen på hytta .Det var varmt og i dag dukket flugene og kleggen opp også ,og jeg hadde bare kortebukser ,i morgen tror jeg det blir langbukser ,for kleggen var plagsom i varmen

jeg starta med å klippe opp småved til opptenning ,greit å ha store kubber men må ha litt tynt innimellom

nå må jo veden ligge ute og tørke så jeg la småveden under bordet bare for å få det litt vekk fra der vi skulle gå

mannen begynte å rive bordkledning

når planken var av hadde jeg en storjobb med å dra ut spiker,det ble en full bøtte

bordkledningen er av ,så er det å sjekke isolasjon og ha på asfaltplater før vi har på ny kledning

asfaltplate ferdig til å ha på vegg ,og bak fruen ser dere att hun har ryddet fint opp alt det gamle som er tatt ned

fruen er helt ferdig og setter seg ned ,deilig å bare nyte utsikten medan mannen avslutter jobben for i dag

vi får fortsette i morgen ,og disse dagene er jeg jo helt uten nett på fjellet

6 kommentarer

Siste innlegg