fossekallen

I dag måtte jeg gå en tur ,i går ble det ikke ,først bakte jeg brød så kom et par venninner og plutselig var kl 16 og jeg måtte lage middag til mannen dukka opp ,og det var greit for i går regnet det.

I dag var det fint vær så jeg kledde meg og kom meg ut ,jeg kom meg ned til nausta og der står fossekallen og jeg fikk god tid til å ta bilde av den :=)

en fin fugl som bor langs elva som renner gjennom hagen vår

deilig vær og i morgen er det meldt ennå bedre ,for dagen startet med regn i dag ,det skal vi ikke ha i morgen.

jeeg nyser og er på og av tett i nesen ,er jeg forkjølet eller er det pollen ? kanskje begge deler ,legen har fornya allergimedisin må bare få hentet ,kanskje på lørdag :=) oretrea er fulle av grønne rakler

dette er hassel ,ja kanskje ikke rart jeg nyser ,det er vår

rikuler ,vi har mye or her jeg bor og det vokser mange rikuler på noen av trærne ,ja har lyst å prøve å hule ut en kopp av en slik ,men da må jeg ta med en sag i skogen :=)

før i tiden brukte dei gamle båtskrog til naustvegger,noen av dem står slik i dag også ,dei var mer nøysomme dei som levde før oss,vi har mye å lære av dem

6 kommentarer

Siste innlegg