fram og tilbake

God morgen ,her er det virkelig frem og tilbake med væretsol og blå himmel en dag ,regn dagen etter sol og blå himmel igjen i går og snø nå ,men det er regn det har meldt ,i morgen er det meldt sol igjen og sånn går dagene .

I går var dagen fin og det benyttet jeg til fulle ,først husvask så jeg fikk ristet tepper i finværet så en gåtur opp bakkane

nesten snøfritt som dere ser ,jeg nyter hver dag småskoa kommer på

Hjem og kvile beina ,skifta på senga ,litt lunch så ut og gå igjen ,og i går gikk jeg helt til Viddal og det er lenge siden sist ,kneet kjennes men jeg greidde det

det hadde dannet seg et tynt slør forran sola ,men jeg fikk alikavel sol i ansiktet hele veien hjem ,for en deilig dag det var :=)

Når det gjelder helsa så går det rett vei kiloene går sakte nedover og livviddag krymper bittelitt fortere ,det går rett vei .

Nå snør det ute ,regn sier værmeldingane ,ja ja sånn går dagane frem og tilbake

 

8 kommentarer

Siste innlegg