fram og tilbake

God morgen,ute er det grått i dag

det regner,men bare sånn småregn,alikavel er det vått,helt greit ,skal nok ut og gå en tur uansett jeg :=)

I går var jeg hos fysio,styrketrening jeg har taxi gjennom pasientreise hver vei,men i går avbestilte jeg returen,min mann mente jeg kunne være igjen og sitte på med ham hjem :=) jeg hadde et ærend på apoteket og rett ved siden av ligger nille,fra gangen ser jeg skiltet,30% avslag,det var på hyllen med garn det og jeg går selvsagt inn,går rundt hyllen et par ganger og velger meg ut et par nøster med tynn ull,så går jeg rundt hyllen en gang til :=) og der i en kasse ligger den ,en hel pose og jeg er solgt

ikke tynn ull men ull og den deiligste farge en kan tenke seg,jeg går tilbake med nøstene med tynn ull,ser lenge på denne posen og bestemmer meg for å kjøpe hele posen ,som tenkt så gjort 209 kr :=) ikke verst det da for en hel pakke ,fornøgd går jeg ut i gangen,men så stanser jeg og tenker,det er jo nå det er tilbud :=) jeg går inn igjen og etter litt tenking plukker jeg med meg litt til

for jeg har planer om å strikke meg nok en kofte ,må jo det med denne herlige fargen og da tenkte jeg att litt mønster er fint og med flere glade farger gleder jeg meg,må bare finne et mønster først :=)

Noen tenker vel att jeg nettopp har strikket meg en kofte,jepp har det har faktisk 5 stk hengande nå ,men hva så ? jeg elsker koftene mine og bruker dem daglig og da er det kjekt å bytte litt på ikke sant :=)

I går kveld nevnte min mann att jeg kunne no bli igjen enkelte onsdager etter trening :=) i mitt stille sinn lurer jeg på om det er lurt hi hi ,kan fort bli med flere nøster hjem da hi hi .

Har iallefall noe å henge fingrane i om vi skulle få hjemme karantene pga corona :=)

Ha en fin dag da

10 kommentarer

Siste innlegg