framsnakk

Det er ikke ofte en får hyggelig post i postkassen,men i dag fikk jeg det :=)

Mange av oss kjenner nathless,bloggeren med den superkoslige bloggen ,hun er rasende flink til å tegne og male ,hun pynter med det hun har rundt seg alt fra visne dagliljeblader til løvet på bakken,og har hun en ulldott i hendene blir det fort forvandlet til en vakker figur :=)

I flere år har hun laget adventfortelling til oss her på bloggen ,en hyggelig avsnitt hver dag fra mot jul,så begynte hun å lage det som et lite hefte vi kunne kjøpe,jeg har 2 liggande :=)I år har hun laget et stort hefte på hele 60 sider,og i dag dukket den opp i min postkasse

jeg ble skikkelig overasket over størrelsen ,tykkelsen og det rikholdige innholde,oppskrifter,tips og kreativitet,tekster og fortellinger,dikt og utrolig mange vakre malerier og tegninger og andre vakre fotografier

gjett om jeg gleder meg til å virkelig kose meg med dette julehefte ,og det tipper jeg att flere her inne også kommer til å gjøre :=)

 

19 kommentarer

Siste innlegg