fredag

god morgen,det er fredag og for noen starten på helg.

Hos meg er det en vanlig fredag,mannen er på jobb og jeg skal til fysio,hos fysio får jeg ikke deilig masasje som en fikk før,neida her er det skikkelig styrketrening,vi får noen øvelser der fysioterapauten er ved din side hele tiden,så går han på kontoret og vi styrer øvelsane våre selv,lett ? nei overhode ikke ,må innrømme att jeg sliter med 2 av mine øvelser

jeg er kledd for timen

kanskje jeg skal øve på det vansklige her hjemme ? men det blir ikke det samme,hos fysio bruker jeg slynge,et håndtak i hver hand,føre kroppen framover uten å få svai i ryggen,heller ikke pulk oppå ryggen,en skal være bein som en linjal ,i tillegg føre en og en arm bak mot ryggen,da holder en stilling bare med en arm i et tau,lett nei overhode ikke ,men hvem hvet kanskje jeg en dag blir flinke hi hi .

ha en findag da

17 kommentarer

Siste innlegg