friskt ute

fra en dag med snøkave i går våkna jeg til opplett og et par pluss grader og det har steget med et par pluss til ,det er det en kaller friskt ute :=)

Det er meldt sludd i kveld og regn i morgen så jeg ville no benytte førmiddagen med å gå før det kom nedbør ,så i dag droppet jeg god morgen norge og tok husvasken før jeg gikk ut ,ryggen har slått seg vrang så det var smertefult å gå,så den turen ble ikke av dei lengste

jeg elsker den friske luften på denne tid av året,naturen har vasket seg rein og alt er bare deilig

litt slucsh på veien men alt er borte vekk no ,jeg går hjem igjen ,ei granne sender melding .Jeg meldte i går ,jeg hadde en kasse med et servise i som hun skulle hente hos meg,vi ble enige om att hun skulle komme ned ,så kunne jeg hjelpe å bære det opp til henne .

Vel jeg slapp å bære ,hun tok det meste i en ryggsekk så ble kassen lett å bære,men jeg gikk sammen med henne alikavel så fikk jeg en liten spasertur til :=) og jeg fikk hjelpt henne med ryggsekken både på og av :=)

hun bød på kaffe men i dag takket jeg nei ,vi får ha det til gode ,ryggen krangler og da er det best hjemme hos seg selv,så har jeg laget middagen vår sheperds pai ,bare å sette den i ovnen og steke den som gjennstår ,det er varmt og godt i stua og ute begynner det å gråne litt,så er det vel like før det kommer litt nedbør :=) men det er ok,da reiser snøen fort også

10 kommentarer

Siste innlegg