frodith sin lille januarmoro,snømann

god kvelden ,nok en vakker dag har blitt til kveld,blå himmel og sol i fjella og den sola kryper nermere og nermere og i neste måned har vi den tilbake :=)

Som dei fleste her inne så er det umulig å bygge opp en snømann i dag ,tørr snø og skare på toppen fester seg dårlig ,men snømenn har jeg da for årets juleservietter her i heimen er ikke julenisser

i år valgte jeg snømann på serviettene :=) og skulle en trenge en spisebrikke for å skåne bord eller duk ja da er det jo koselig med snømann der også

om disse ikke er gode nok (noe jeg tror dei er) så fant jeg en ekte i arkivet mitt

i dag vasket jeg ut julen ,tok det over 2 dager for her har jeg fått kink i ryggen og da går det ikke så fort ,da jobben var gjort kledde jeg og mannen på oss og gikk ut,det er 11,5- nå men da vi var ute låg det mest på 10- godt kledd i termodress ble det varmt ,såpass att svetten rann på meg og glidelås måtte ned så luft slapp til ,grunnen er att jeg gikk i rask tempo ,litt trim rett og slett og da skal en svette litt

det kan jo ikke bli stort bedre :=)

12 kommentarer

Siste innlegg