frosten biter seg fast

Vi som ikke får solen lengre merker det godt nå som det er frost ute,for frosten biter seg fast og her er ingen sol som tiner den bort igjen,ja ja vi har ull vi og jeg pakker det godt på meg fra inst til yst :=)
Jeg måtte ut og gå og siden det ble mange timer i går nøyyde jeg meg med noen skritt mindre i dag,turen gikk rundt garden med en pause der jeg besøkte en granne i samme slengen :=)

der der ligger vann er det nå is

mange fine formasjoner da :=)

vi har ikke fått snø,men frosten biter seg fast og farger naturen kvit

det er frisk ute ,og det er vakkert,må innrømme det

er noen minusgrader ute her ja,så ble jeg spurt om å legge ut en selfie etter frisørtimen min i går :=) og det kan jeg jo ,et raskt ett for pannebåndet kom rimelig fort på igjen  hi hi,

ønsker dere en fin kveld :=)

8 kommentarer

Siste innlegg