fuglefjær

i helgen gikk jeg meg en tur rundt garden og der fant jeg noen fjær ,gjett om jeg ble glad da :=) vanligvis går jeg rett frem ,men pga søle og moldt gikk jeg litt i sikk sakk og der låg først en ,da begynte jeg å se rundt meg og jeg fant den største jeg noen gang har funnet ,

den store er hele 50-51 cm lange og selve midtstaven om jeg kan kalle det for det var veldig tukk som en blyant ,er det havørn ? jeg spurte ornitologen på fuglevennen .no ,jeg brruker å få raskt svar men denne gangen svarte dei ikke ,så om noen hvet tar jeg imot svar med takk

den svarte var 37 cm lang ,kan det også være fra havørn ? eller en ravn ? noen som hvet

den største her tipper jeg kattugle ,den har jeg funnet frere av før ,og den minste har jeg også en anelse om kan tilhøre havørnmen jeg hvet ikke kan selvsagt være kattugle men føler på meg att det er ørn ,som sagt om noen hvet hadde det vært kjekt å få dei identifiserte :=)

4 kommentarer

Siste innlegg