full vinter igjen

Så var det full vinter igjen ute ,nesten så det er mer snø enn tidligere i vinter og den er skikkelig skikkelig tung og våt,trenger vel ikke treningsenter når en kan gå ut og måke snø

det var mye snø da vi la oss i går men det var ennå mer da vi stod opp i dag ,jepp dette er tatt fra baderomsvinduet i dag morges

jeg drøyet mange timer før jeg gikk ut for å måke snø i dag ,det snaødde tett hele dagen så tenkte jeg skulle vente så det bare ble med en runde før mannen kommer ,godt jeg vente for i mellomtiden gikk takstyrten fra lødetaket ,og dette er ikke noe en vil ha i hode ,steinhard godt pakket snø .

Her spadde jeg i går ,men det var virkelig like mye i dag ,men i dag var det blytungt .Brøyetekanten nede ved veien måtte jeg bruke stålspade på ,resten gikk med snøskuffen bare jeg tok snøen litt i ettapper nedover i dybden .Armane kjenner det og jeg blir virkelig ikke overasket om jeg våkner med gangsperre i morgen hi hi .

Ja ja nå regner det ute og rasfaren er ekstrem stor ,i morgen ja da er det meldt snø igjen og sånn skal vi ha det hele uken ,var det noen som sa det var vår ute ?

12 kommentarer

Siste innlegg