gangsperre

i dag kjennes det som om hele kroppen har gangsperre,er det vaksina ? tror ikke det jeg har jobba og bært og spadd ,ja jeg har brukt hele kroppen i flere timer.

Først pakket jeg bort jula,kottet er 2 etasjer opp så det ble mange turer opp og ned trappene ,først hente kasser så bære dem opp igjen når dei var fylt opp,jeg har fortsatt rødt på stua ,både puter og pledd og noen juleduker,men det blir ikke tatt i dag.

Jeg gikk ut etter att jobben var gjort,tenkte jeg skulle måke vekk snø fra parkeringen forran garasjen,det tok sin tid men det ble bra,så kom jeg på att bilen slettes ikke var i garasjen ,den stod nedsnødd i veien ved drivhuset,så da gikk jeg på der også ,først hele parkeringen forran uthuset som svigerforeldra mine brukte som vedhus,deretter bakken opp til drivhuset og rundt bilen ,det gikk greit men ble tungt på slutten for jeg brukte snøskuffa med en hånd,den andre brukte jeg til mobilen for jeg bablet med min søster :=) og det er viktig ,2 ting på en gang

snøhaugen her er det brøytebilen som har lagt der,jeg dytter snøen på elva ,men hauen skal få være for den er sykt tung og ikke i veien for oss

tok ikke bilde ved garasjen ,men den er dobbel og dermed stor ,men som dere ser så er det bra med snø her

bilen har jeg ikke måket for vi skqal ikke ut med den i dag ,det har blitt + grader så hvem hvet mulig den gjør seg rein selv i løpet av natten om ikke får mannen ta snøen ,ja for jeg ble såklart supersliten og gikk inn for en lunch ,da jeg var ferdige kjentes kroppen ut som en knust krabbe full av gangsperre ,så nei jeg kan ikke skylde på vaksinen ,det er bare noen muskler som fikk kjørt seg litt :=)

nå håper jeg att det ikke kommer så mye mer snø for jeg lengter etter grønne gjorder og bare veier hi hi

15 kommentarer

Siste innlegg