gårsdagens luke og dagens luke

det ble vist ikke innlegg fra meg i går ,men jeg åpnet joo kalenderen og innholde er noe vi alle bruker i disse dager

pakkelapper og så fine som dei var da :=) jeg er jo stort sett ferdige ,men har et par pakker som mangler lapper ,så da blir dett med disse og resten gjemmer jeg bort til neste år ,for en ting er sikkert det kommer en ny jul etter denne :=)

i går ble det en lengre spasertuur i kulden ,10- og det kjentes på kinnene

jeg jaktet på ismotiver i går ,så turen gikk først rundt garden

etter denne runden videre ned til fjorden ,det er der langs fjorden att det virkelig er is

hele fjellsiden langs veien er islagt

neglespretten gjorde seg gjeldende så det var bare å snu hjemover

hvel hjemme tok jeg bilde av drivhuset ,det er så koslig når det lyser der inne ,men det viste ikke så godt ,det betydde att jeg måtte ut igjen når mørket senket seg

bare synd det er så bitande kaldt ,for jeg orker ikke sitte der ute i kulden ,men koslig er det for alle som beveger seg ute :=)

men her ute på bygda er det mørkt så vi har lyst opp litt mere ,i fjøsen og urtehagen ,det skal skinne på alle sider av heimen vår :=)

Nå er det ny dag og jeg har åpnet nok en luke

ull vask ,det er jo helt perfekt nå som vi bor i ulla :=) og her skulle et par dråper være nok til et sokkepar :=)

da ønsker jeg dere en fin dag

14 kommentarer

Siste innlegg