Gårsdagens spasertur

I et halvt år nå har det blitt korte spaserturer på meg ,ilange perioder ingen spasertur i det hele tatt,opperasjonen i foten var mer krevende enn det jeg ante ringvirkningen av,den biten det var søkt opperasjon for er bra,men så ble andre ting gjort også som jeg ikke forstod og den dag i dag ikke skjønner hvorfor ble gjort,den biten har vært plagsom og smertefull,men gjort er gjort og jeg må bare håpe att jeg blir helt fin innen et år er gått :=)

Jeg begynte med styrketrening igjen på onsdag ,det er noe med den styrketreningen altså,jeg våknet i går og kjente ikke på smerte,så jeg droppet smertestillande tabletter,bestemte meg for å gå til Bjørke ,og jeg så gjorde,jeg kom meg fram og tilbake,7,5 km ,tett på 11000 skritt ,det var smertefult dei siste stegene hjem,men så er veien asfalt vei også da,det er jo i utgangspunkt ikke godt å gå lange turer på :=)

Bli med meg på turen min da

det var lav tåke hele dagen ,det var slettes ikke varmt ute,men jeg hadde på ull så jeg hadde det greit jeg :=)

skogen har blitt rimelig grønn og fin nå ,ja bare nå i natt etter regnet som kom i natt har det virkelig blitt grønn skog

det later til å bli mye blåbær i år ,langs veien var det virkelig mengder av blåbærlyng i blomst

her har jeg kommet til Kalnes og ser over til Finnes,på Kalnes er der 3 hytter ingen fastboende lengre ,på Finnes er det et lite klyngetun ,der bar det folk da,koselig sted,jeg kan sykle hjemmefra og rundt fjorden til Finnes,sette fra meg sykkelen og gå opp langs jordene og innover i dalen til hytta,lenge siden jeg har gjort det da ,tar litt tid men er en fin tur

bergjomfru,denne er så vakker både vinter og om sommeren når den blomstrer

så har jeg kommet meg gjennom gamleveien og til Bjørke ,ja vi har en marina her for båtfolk om dei vil legge til her noen dager,med et eget sanitær hus om en trenger det også

benker til å kvile på eller spise måltider ved,jeg sette meg for en liten kvil før jeg snudde hjemover

det gror fort igjen langs veiene når dei ikke er i bruk,men det er jo litt koslig da om en bare skal rusle her

en selfie på veien hjem

no livnar det i lundar no lauvast det i li ,og ja bjørka er grønn og fin

denne bregnen er så vakker lyser godt opp i skråningen

og jammen ser dette ut som en grønn og gul nisse som løper på steinane i sjøkanten :=)

Det var kjekt å gå turen,smertene gikk i grunnen bort nokså fort da jeg kom hjem og fikk kvilt meg litt,og i dag går jeg rimelig bra :=) ønsker dere en fin dag da,her tenker jeg det blir brødbaking siden det har regnet i natt og er vått ute,fin dag for å bake brød

8 kommentarer

Siste innlegg