gikk og gikk og gikk

i dag har jeg gjort akkurat det ,gått og gått og jeg har pasert 21000 skritt .

Det startet med att jeg fulgte mannen til Volda i dag ,men ingenting er åpent når vi kommer fram ,hva gjør en da ? jo en går og går og tar litt bilder innimellom

jeg fokuserte på svære trær for det er mange flotte eksemplarer i Volda sentrum

en ser godt kor svære trærne er der dei raget høgt over bygningane ,mer en dobbelt så høge faktisk

trær fasinerer meg ,skulle gjerne hatt et slikt eksemplar i hagen ,må bare huske å plante slik att treet faktisk kan vokse fritt som det vil uten å ta utsikt eller sola :=)

utenfor sparebank 1 står noen nåletrær og i dag ble jeg obs på konglane ,det var megastore omtrent som overdimensjonerte poteter

men dei satt høgt i toppen så det ble et godt innzoomet bilde

ellers paserte jeg en hage også og der var det blågrå kongler i trea

men nå var ikke jeg i Volda bare for å gå og knipse bilder ,jeg skulle ta vaksine nr 2 ,det var lenge å vente til min time så jeg måtte jo finne på noe annet enn å gå også ,da gjorde jeg borgerplikta mi ,jeg forhåndstemte til stortingsvalget ,og jeg var helt alene der så det var helt etter boka :=) det har jo vært mye smitte her når vi var på ferie ,så vi er oppfordra til å forhåndstemme om det lar seg gjøre så ikke alle kommer på en dag :=)

Når det var ferdig og jeg hadde fått vaksina mi gikk jeg på kafe ,ikke den mest fornuftige lunchen da

men på den kafeen er det dårlig med glutenfritt ,mulig denne ikke var laktosefri ,men var det eneste å få som var glutenfritt,det synes eg egentlig er litt dårlig ,men god var den :=)

Nå er jeg hjemme og det var iallefall delig å sette seg ned ,og når det gjelder vaksine nr 2 så merker jeg ingenting ikke noe som minner om noe vondt i armen heller :=) må det bare vare

8 kommentarer

Siste innlegg