Gikk til streik

Da jeg våknet i dag hadde jeg planenne klare,jeg skulle spa gammel gukompost over åkeren ,men da jeg tittet ut av vinduet måtte jeg gni meg to ganger i øyenen

hallo våren var her da jeg la meg og dette synet forventet jeg ikke ,

jeg kledde på meg og gikk ut på tunet og det var godt jeg gjorde for døra på drivhuset var ikke lukket

den kan umulig ha vært åpen hele natten for det fantes ikke snø inni drivhuset ,,jeg lette frem litt fiberduk og breia over frøa mine ,så får eg bare håpe dei vil spire der ute i kulden ,lukka døra skikkelig

og såg på det sørgelige synet ,ja ja jeg gikk inn og lagde meg frokost og fyrte opp i ovnen ,men etter en stund følte jeg for å gå en tur ,det såg bra ut ute så jeg kledde meg og gikk ut

jeg kom ikke ned til sjøen en gang ,plutselig lavcet det ned igjen ,vått og surt og brillene dogga så jeg bråsnudde ,jeg gikk til streik på dagen og gikk inn igjen for dette ville jeg ikke være med på :=)

16 kommentarer

Siste innlegg