gjennom stuevinduet

det er ikke alltid en må ut i skogen for å oppleve fuglelivet,noen ganger er det nok å sitte i gostolen og se dem gjennom vinduet,en liten knippe bilder jeg har tatt denne uken gjennom stuevinduet.

kråker,unge kråker som snart er voksne

som ungdommer flest skal en pusse på fasaden

søsken

full mage :=)

gjøk ikke så bra bilde,men to på bilde er det gjennom stuevinduet

litt må en reise seg opp fra gostolen da,for gjøkene ville liksom flytte litt på seg hele tiden,men fortsatt tar jeg bilder gjennom vinduet

hver kveld samles måsene seg på taket på et av nausta,så også når gjøken var på besøk,og siden jeg kan zoome langt ,ja så tok jeg bilde av måsene også gjennom stuevinduet :=)

da jeg skulle til å legge fra meg kamera,så kom jammen en liten en også,så den måtte jo foreviges den også

jepp,dette var noen av fuglene som jeg såg gjennom mitt vindu

8 kommentarer

Siste innlegg