glad denne dagen er over

Dagen i dag har jeg gruet til,hadde time på sykehuset for en undersøkelse,og selv med bedøvelse var det sykt vondt,ville igrunnen grine,men gjorde det ikke .

Undersøkelsen viste heldigvis att alt såg fint ut,ikke noe skummelt å se :=) så da kan jkeg slappe av på den biten :=)

Dagen blir litt punktert slike dager,men jeg har gått en tur ,så noen bilder av det som kom i min vei kan jeg vise :=)

en del av hagen vår,det blir slik når en har gard,litt utradisjonelt ,ikke bare det en vanligvis forbinder med hage ,på enden av jorde har vi en svær hegg,nå blomstrer den på sitt vakreste,og når jeg sitter i gostolen på stua ser jeg rett ut på treet ,fortsatt solskinn hos oss,det regnet i natt,men det er jo bare bra så lenge sola skinner om dagen :=)

syrinen er bare helt nydelig

det er mange sommerfugler ute for tiden,men det var bare en som ville sitte still for meg

kommer det en liten vindpust så vil det sveve tusenvis av frø ,ikke rart vi har mange løvetann,tenk bare kor mange frø der er etter en blomst :=)

smørblomster,herlig gul

og ja ,jeg er veldig spendt på hvor mange epler det kommer på dette gamle treet:=) uansett er det et vakkert syn når det står i blomstring.

En fin avslutning på dagen som startet litt mindre hyggelig :=)

18 kommentarer

Siste innlegg