God jul

God morgen og riktig god jul til alle som er innom og leser,håper dei fleste holder seg friske og det gjør en jo best med å ikke stue oss sammen i store flokker :=)

Jeg vil takke Karolige for nydelig honning som jeg fikk på en trekning da jeg svarte rett på et spørsmål

denne honningen smaker så godt i teeen min :=)

Jeg vil også takke Bunny Trash for flaxloddet som jeg fikk i går ,vant desverre ikke men hadde et minuts spenning

og når postbudet alikevel var innom postkassen min så dalte det jammen meg et par julekort til

et vakkert kort fra en bloggvenn ,veldig koselig og jeg tipper det er bilder fra eget kamera

og nissen er fra min bror i USA og den har vært på reise siden 14 desember,men han nådde fram i tide før jul ,som dere skjønner var det reine julekvelden for meg når jeg hadde hentet posten i går :=)

En liten gave fra meg er et tips om strøm ,last ned appen wattn da kan dere følge med på eget forbruk og dere ser når på døgnet det er billigst å bruke strøm og når det er dyrest ,i dag er det billigst mellom kl 9 og 11 så da tar jeg fram støvsugeren og støvsuger :=) tror en kan spare noen kroner om en følger den appen altså :=)

21 kommentarer

Siste innlegg