god kvelden

har vært stille fra denne kanten en hel uke nå ,blir nok stille resten av juli også ,nå reiser vi på ferie og jeg tar bloggfri ,når jeg har familien rundt meg må bloggen vike :=)

I uke som har vært hadde vi elsdte sønn og svigerdatter samt begge småguttene her,ene dagen hadde vi tacofest hos elsdte datter og vi hadde da alle 7 barnebarna der samtidig + ene bonusbarnebarnet ,veldig hyggelig .

Da gjestene hadde reist reiste vi til Ålesund,servise på bilen ,da ble det en heldag hvor jeg fikk gå på Moa kjøpsenter og joda ble litt shopping på meg :=)

Helgen har vært til rydding ,klesvask og husvask i tillegg koftestrikk ,jepp,det går fremover med kufjordkofta ,men den blir hjemme i ferien .

da sier jeg bare riktig god sommer så er jeg plutselig tilbake i august

15 kommentarer

Siste innlegg