god moorgen

jeg håper dei fleste av dere har en fin dag ,her er det grått ute og vått i dag bare 12+ men jeg skal nok finne på noe alikavel :=)

dere som har fulgt meg en stund hvet att jeg like rhododendron ,nå er nesten alle ferdigblomstret ,bare en som står igjen ,det dumme er att den ene dør litt for hver vinter og nå står den igjen med bare en stamme ,vil den leve neste år ? eller vi den siste takke for seg ? jeg vil prøve å berge den som art i min hage og jobben er i gang så får vi se da for dette har jeg ikke prøvd før

en aldeles nydelig farge på denne

men som dere ser under en halv busk står igjen og er helt naken nederst på stammen

men nå har en av greinene fått en pose med jord godt fast tapet rundt seg ,men før den kom på plass skrapte jeg litt i barken som vistnok skal fremme produksjonen av røtter ,og greier jeg det er det bare å klippe av under posen og plante et annet sted ,bare å krysse fingrane og håpe att jeg får det til

5 kommentarer

Siste innlegg