god morgen

så var det fredag igjen,det er siste time hos fysioteraputen,iallefall som er bestemt,om han vil ha meg der etter denne dag ,ja da avtaler vi det i dag :=)

Så blir jeg plukket opp av yngste vår,hun og lillegutt vil være her hos oss i helgen :=)

I går strikket jeg ferdig siste strikkeprosjekt,skal kjøpe knapper i dag og sette på før jeg tar bilder :=)

vi har hatt fine dager med sol,men hos oss minker soltiden fort nå,i går fikk jeg den i hagen 12.25 og den reiser va 16.15 igjen,det har også vært kalde netter,noe som har gitt mye dugg og fuktighet,også inne i drivhuset,så da solen skinte i går høstet jeg det siste i drivhuset,paprikaen er ikke rød,men den blir det inne også,og det var på tide å ta dem for et par stk hadde begynt å råtne litt av fukten

det er 3 sorter her,spisspaprika,vanlige runde paprika og minipaprika :=) og dei som ikke får farge blir spist uansett

druene ble omsider søte,ikke store langt derifra ,men dei er søte og mange så dei blir nok spist også

om noen lurer så var det 14 klaser + 4 små :=) ikke verst det da

dagen i dag er milde,14,4 + ute og det skyer mer og mer til,mulig vi får regn ut på dagen,men den startet fin uansett

da ønsker jeg dere en fin fredag :=)

8 kommentarer

Siste innlegg