God morgen

Ute er det lettskyet ,blått innimellom og 6+,ikke så aller verst det da.Det er onsdag og jeg skal til fysio på styrketrening,en dag i uken for å styrke musklene i beina mest mulig før opperasjonen,ja den skulle være 28 nov men jammen kom det brev i går att timen var flyttet til 6 desember,mer nyopperert til jul kan en vel nesten ikke bli,ja ja må bare gjennom det.

Denne macen jeg sitter med på fanget nå må på service i dag,det er en stund siden jeg fikk melding om att et parti hadde feil ,og min var en av dem,da er jeg uten mac en stund,heldigvis har jeg etterhvert begynt å lære litt på mobilen,så helt borte blir jeg ikke når denne skal fikses på.

Når treningen er over og macen levert skal jeg til Ingrid på garnbutikken i Volda,en blidere og mer sprudlende dame skal en lete lenge etter,og hun er virkelig flink til å hjelpe,jeg skal ha et strikkeprosjekt til dagene og ukene etter opperasjonen,med foten nyopperert,mulig med gips eller skinne på må jeg ha noe jeg har arbeid med lenge,har funnet det,og dere skal få se ,men først må jeg få garn,hele 16 farger ) gleder meg.

Så ønsker jeg dere en kjempefin høstdag

 

5 kommentarer
    1. 16 farger!! Da har du jammen noe å pusle med etter operasjonen😁. Det er greit så lenge det blir rolige dager. Gleder meg til å se hva det er du skal strikke. Jeg skal krysse armer og bein for deg når operasjonen nærmer seg og håpe på at den blir vellykket.
      Ha en fin dag.

    2. Så dumt med utsettelse. Men sånn er det. Godt du planlegger med garn og det hele. Fin saft du laget. Jeg bruker telefonen en del til å lese blogg. Litt dumt at man må skrive info om seg selv hele tiden, men det går greit. Ha en fin kveld.

    3. Skal si de opererer på deg! Håper du blir bedre da. <3 Strikkeprosjekt med 16 farger, blir helt klam bare av tanken. Kan jo ikke strekke mønster jeg, for jeg vrir og strammer trådene alt for mye. Blir bare tull. Dessverre. For nå fant jeg den flotte kofta jeg har så lyst på! For første gang i mitt liv har jeg lyst på ei kofte. Men det får bare bli med drømmen det der også. Gidder ikke prøve en gang, for garnet er jo ikke akkurat billig heller. Gleder meg til se ditt neste prosjekt. Skulle hatt litt av overskuddet og kreativiteten din. Både på kjøkkenet og bak strikkepinnene.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg