god morgen

eller morgen er det egentlig ikke ,heller førmiddag :=) men av en eller annen grunn sover jeg bare så godt for tiden ,det blir som oftest 10 timer i strekk hver natt :=) skylder på mørket eg,for det blir neimen ikke dag før klokka bikker 9.30 .

Her går dagene sakte,jeg sitter her jeg ,stakkars fysioterapauten min som skal få denne kroppen på beina igjen hi hi ,foten har fått en litt ny fotstilling,det for att jeg ikke skal trakke over så sena ryker igjen,har ikke lov å belaste foten før jeg har vært på ny kontroll 13 januar,men har prøvd et steg da eg skulle dusje,herremin ,eg sei det berre ,det vil ta tid for jeg kan rett og slett ikke gå nå ,men jeg tenker att trening ,fysioterapi og tid er det som skal til,leste litt på nett att denne type opperasjon har en rekonvalenstid på 4.6 mnd men det kan ta 12 mnd før en kjenner att foten er der den skal være,så her blir det masse arbeid og ennå mer tålmodighet som skal til,nå plages jo rygg og hofter også ,gror jo snart fast i denne stolen,så prøver jeg å gå litt her i her i heimen med krykker ,helt ok det ,men jeg går skjevt siden walkeren er mye høgre enn foten uten,det går utover hoftene,ja ja ,bare å bite tenna sammen og strekke kroppen det jeg greier :=) blir vel bra til slutt .

Nå skal jeg strikke litt før jeg homper meg ut på kjøkkenet og lager litt risgrøt til middag .

juletreet ser litt avkappet ut men der lyser en stjerne i toppen altså :=)

her regner det og det er grått ute nesten en tradisjon å få dette været til nyttår,ja ja livet er her og nå og en må lage seg en god dag uansett vær og helse :=) ha en fin dag da der ute

4 kommentarer

Siste innlegg