God morgen

Ute blåser det godt,det er hele 17+ men det er meldt regn i ettermiddag så høsten er på plass,i går derimot skulle en tro det var midtsommer med godt over 25 + i sola blå himmel og så godt som ingen vind.

Hva gjorde så jeg i solsteken ? jo jeg benyttet anledningen til å rydde i hus hagemøblane,alle lette pyntegjenstander,for i går var alt tørt og fint og i dag kommer regnet og den har planer om å bli en stund.

Jeg tok opp dei siste sommerkottelettene også i går ,det ble middagen,nå kan vi sette grillen i hus også,greit å slippe å engste seg når høstvinden river ute.

fortsatt er det fine blomster i grøftekanten

flyvende vesen ,men dei begynner å bli ganske sløve,denne sto på samme plass hele dagen

det ble en god del restegarn etter kufjordkofta mi,det har nå blitt til julegaver

da jeg hadde tatt inn hagemøble ei går,lot 2 stoler stå igjen da så kom ei venninne på besøk,vi satt i solveggen og det ble nesten for varmt,da hun skulle hjem gikk jeg turen ilag med henne der bilen var parkert,ja det hender hun parkerer litt unna for å få en spasertur i tillegg,det var rett deilig å rusle her :=)

Neste uke tar vi en liten ferie ,Sandnes er målet ,litt tid med søster før vinteren setter inn ,jeg gleder meg :=)

Ønsker dere en fin dag

12 kommentarer

Siste innlegg