god morgen

Det ble noen stille dager herfra,jeg har hatt vårt elsdte barnebarn på besøk noen dager,da sitter jeg ikke med pc ,kunne jo gjort det for snuppa vår var ei stillfaren jente som hadde sin serie på pc hun såg på,men ei bestemor er tilstede og snuppa vår var ikke lengre borte enn att hun fikk med seg alt og svarte hver gang jeg snakket med henne :=) så plukket vi ripsbær,vi tok bobilen og kjørte til Måløy,ikke ante jeg att det var Elvisfestival,vi skulle besøke min mamma ,så det ble ingen opplevelser i gatene på oss da,men sånn er det en må av og til velge og vi valgte min mor :=) svigermor fikk besøk av 2 av sine med ektefelle og her var 3 av mine tantebarn som alle er voksne,dei spilte ludo og snuppa vår storkoste seg ilag med ungdommen,vi svigerinner pratet strikketøy og strikket småsokker alle 3 :=) det har vært noen koslige dager

vi har kost oss ute og grillet i sommervarme

vi tok gojenta med på blåtur

turen endte opp i Måløy hvor vi besøkte min mamma,hun bor i det lange huset en ser helt til høgre på bilde,det var i den enden og gaten jeg vokste opp som jentunge

min mamma ante ingenting om att vi kom,så hun ble svært glad da vi banket på døren :=)

ellers ble det ikke tatt mer bilder,men en fin helg hadde vi.

I går våknet vi til migeregn som jeg kaller det,tåkeregn,så vi holdt oss inne,jeg lagde potetball,en gryte til alle mine og en gryte glutenfrie til meg selv :=) ut på dagen ble det tørt ute og det sluttet å regne ,men huttetu for en kalde nordavind,gojenta fikk se på serie som hun liker og jeg fikk strikket fra meg litt.Så i helgen ble 2 påbegynte strikk ferdigstilte

en solgul klut,litt farger på kjøkkenet kan jeg like

det ble et par store sokker på bobiltur i sommer og på søndag ilag med mine svigerinner ble det et lite par sokker,kanskje det blir til mor og barn :=) tror nesten det

Da ønsker jeg dere en fin dag,jeg skal finne frem regntøyet mitt og ta en tur i skogen før jeg klipper trær i hagen :=)

10 kommentarer

Siste innlegg