god timing

I disse dager er det lurt å følge med på værmeldingane ,iallefall om en har lyst til å være ute .

Jeg bestemte meg foor å gå ut kl 10 ,ville ta en god spaserttur medan det var fint vær ,og det var virkelig flaks for været snudde da jeg var ferdig med turen min ,og jeg fikk en skikkelig fin tur

det er så masse deilig spor av en vår som er i annmarsj nå ,fortsatt kan vi få mer vinter,men nå er det vårlig og jeg nyter det

jeg gikk først gamleveien bak tunellen ,da den turen var gjort gikk jeg gjennom beitemark som også er gammelskog ,her er det bratt oppover men det gjør godt og er bedre for beina mine og så er det bra å få opp pulsen litt

på toppen har vi fin utsikt utover fjorden og ned til husa der jeg bor ,oog det dere ser er dei husa som er nede på Leira så mange er vii ikke der nede.

Da jeg stod på toppen tok vinden seg opp ,så kraftig att det ble litt vanskelig å stå rolig på beina ,jeg går nedover,mannen jobber med veding,jeg rusler bort til ham ,hjelper med å rydde unna greiner og får fyllt et lass på traktoren,så drar vi hjem .

Herremin foor vær som kom da ,men sterk vind og regn. Ei venninne ringer ,hun ville ta en tur og det ble et koselig besøk .

Siden har det regnet så dere ser den ,det er lurt å følge med på værmeldingen :=) iallefall om en kan velge når en vil gå tur.

Nå skal jeg strikke på stjernegenseren min

tror den blir fin :=)

8 kommentarer

Siste innlegg