godt skodd

Ute er det glatte veier,hovedveien er strødd med sand,men opp til der folk bor er det ikke noe som bremser,der er det is,men er det noen sak da ? må bare være godt skodd og det er jeg

terrengsko med skikkelig integrerte pigger under kan en gå støtt og stødigt på dei glatteste veier ,glir ikke med slike sko på :=)

Jeg gikk tur opp i bygda i dag også,joda jeg kjenner det i kneet ,men samtidig så tenker eg att det er litt bedre trening enn bare flate veien ,ble noen bilder langs veien i dag også :=)

med bare en bein vei blir det ikke store forandring på bildene ,men litt forskjell fra dag til dag blir det no da :=) hagen min i dag,men den får ligge urørt for min del litt til

jeg liker dette gamle stabburet,var den jeg tok bilder av istapper på i går

nydelig blå himmel,men ennå noen uker før vi får sola i bygda da

på toppen treffer jeg ei granne,vi rusler en liten tur sammen før jeg blir med inn for en kopp kaffe :=) koselig det,vi ser utover hjørundfjorden ,dere ser huset vårt helt nede på bilde :=)

elsker trær,sommer som vinter :=)

skulle hente i hus ved da jeg kom ned igjen,men au au au ,det var vist bare å glemme ,kneet likte virkelig ikke å gå skrått i bakken ,så da fikk mannen den jobben når han kom fra arbeid.Blir nok litt bedre for hver dag,må bare bruke litt mere tid :=)

 

 

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg