Gratulerer med dagen

Håper dere har hatt en fin dag uansett hvordan dere har feiret den ,det er jo litt ulike restriksjoner alt etter hvor en bor ,men jeg håper alle har laget seg en fin dag uansett

her våknet vi til nydelig solskinn ,så det lovet bra for en fin dag

finstasen måtte på det er jo 17 mai ,her i bygda var det ingen program men vi tenkte oss en tur til kirken med min svigermor ,vi var for seint ute det var fult ifølge smittereglene så vi inviterte sønn og familie isteden for ,det ble en koselig dag med grilling i hagen og tur langs fjorden ,

det ble varmt i dag også ,festkledene måtte vike for en sommerkjole og korte bukser .

Jeg legger ikke ut bilder av besøket har ikke spurt om lov ,min svigerdatter har termin om en uke så det er spennende dager i vente :=)

om kort tid blir her liv ,merkelig tjelden ,for den forsvarer ikke egga sine ,den reiser seg og rusler rolig vekk når jeg går bort til egga ,så kommer den fort tilbake når jeg går bort,men når ungene kommer ,ja da blir det liv :=)

liv er det ute nå også for nå er her masse med humler og dei omfavner hele blomsten ,nesten så den ikke får nok hi hi og det er helt greit den skal få kose seg .

ha en fortsatt fin 17 mai kveld

10 kommentarer

Siste innlegg