gratulerer med dagen

ja nå er dagen egentlig over da :=) men håper den har vært fin .Vi har hatt tidenes varme 17 mai,nesten så jeg synes litt synd i alle som gikk i bunad,jeg hadde kjole og selv det ble ulidelig varmt,men klager ikke ,det var deilig

her på bygda startet dagen med tok fra skulen til kirken,litt hornmusikk utenfor kirken før korpset takket for laget og reiste til neste bygd for å spille,så gikk vi på gudsteneste,da det var vel over ruslet vi tilbake til skulen,bygdefolket gikk opp på ungdomshuset hvor dei kjøpte middag og hadde alt en 17 mai skal ha på ett sted,her slipper en å gå beina av seg .

Vi derimot tok bilen og kjørte til Ørsta,vi skulle tilbringe ettermiddagen ilag med elsdte datter og hennes familie

fin familie ,ny kjæreste og da blir det to nye barn i familien,denne er minst,snart 2 år ,jeg fikk lov å legge det ut :=)

store guttane ,den lyse er samboeren sin,den mørke er datteren vår sin,men barna trives svært godt sammen :=)

ei stor fin jente blandt alle gutta,fine jenta til datteren vår :=)

vi fikk noen koslige timer sammen,grilla i hagen og litt bading ble det også på minsten ,det var varmt nok til det i dag ja .

Da vi takket for oss kjørte vi innom sønn før vi reiste heim igjen

fin familie,dette bilde fikk jeg med svigerdatter,er ikke jeg som har knipset :=)

bestefar og lille Mathilde ,noen hadde med klesbyte,ble for varmt med bunader og findress i dag  :=) en fin dag fikk vi og det håper jeg alle dere også fikk :=)

 

15 kommentarer

Siste innlegg