gror jeg fast ?

god morgen,ja innimellom kan en lure, kommer jeg til å gro fast i stolen ? nei jeg gjør nok ikke det men jeg tar meg i å lure innimellom da.

Her går dagene i sakte kino ,hoppe rundt på en fot er ikke bare bare ,gangsperre i ermhula ,brystkassen og når en nesten før støt i hendene når en tar krykkene i bruk,ja da sitter en i ro mest mulig .

En uke til før jeg endelig får lov til å belaste foten men fremdeles med lett støtte av krykkene ,men så lenge en får lov å belaste foten blir det meste enklere :=)

dagene går i strikking,er ikke mye annet jeg kan gjøre ser på tv da :=) jeg strikker på ragnakofta mi men i helgen ble den byttet ut med småstrikk siden jeg hadde folk rundt meg,da måtte jeg ha noe jeg ikke måtte følge så masse på,men jeg burde kanskje fulgt litt mer med for jeg greidde å gjøre en feil

jeg greidde å sette tommeltott på i forskjellig høgde på vottene i restegarn,ja ja krysser fingrane for att det går greit å bruke dem alikavel

i sommer fikk jeg litt refleksgarn med min søster,en rest i rosa ,tenkte det kunne være greit å lage panneband med det så synes en i mørket samtidig som det varmer ørene

jeg lagde først en,den passer til mitt hode ,men samtidig kunne den vært noe bredere så jeg lagde en til og den ble perfekt,ja ja et barn kan nok bruke den smale tenker jeg ,blir nok noen slike til men da går jeg for den bredeste varianten :=)

Det er mandag og jeg er alene ,da blir det ragnakofta ,og sånn går mine dager frem mot julen,en ting er iallefall sikkert ,jeg slipper å stresse hi hi ha en fin dag da

7 kommentarer

Siste innlegg