Gult er kult ,meeen

I dag er det en deilig dag ute ,vårlige temperaturer og vind som ikke er så kalde ,vakker blå himmel og sol i fjella

sola når ikke bygda lengre ,men vi ser den i fjella og det gjør dagene lyse og fine

jeg skulle absolutt gått en tur i det fine været,men det ser dårlig ut med det,for jeg fikk en sånn akutt impuls her hjemme .

Gult er kult men det er en tid for alt ,vi har hatt gul stue i mange år ,jeg har som dere hvet pusset opp halve stuen og malt den i en farge som heter vanilje ,resten hadde jeg planer om å ta på nyåret,men det var den impulsen da ,så nå sitter jeg her på den ferdige stuen og ser på jobben jeg har forran meg

skapene er tømt alle bilder er pakket bort og teppet rullet sammen ,nå har jeg planer om å lete etter et brekkjern og se om jeg får av listene ,iallefall gulvlistene ,så skal veggane vaskes for denne tapeten skal males over,den er fin så det burde gå greit ,altså litt mindre jobb enn vi hadde på den andre delen av stuen .

Gult er kult ,men nå blir det snart historie her i stova :

ps jeg fant brekkjern så nå er gulvlistene også av ,og møbler tildekket,så tipper vi begynner med grunningen i kveld jeg

 

11 kommentarer

Siste innlegg