hagearbeid

Det ble ingen spasertur i dag,det ble hagearbeid,arbeid jeg egentlig ikke tåler så godt,men det må gjørast.I helgen klipte vi hekk og fruktrær,og da lot vi alle grener ligge der dei landa :=)

det går ikke hvet dere,en må rydde opp før gresset begynner å vokse,og det har jo allerede begynt å spire hos oss

har virkelig blitt glad i kompostkverna mi :=) all kvist går gjennom denne og kommer ut igjen finkuttet

og dette igjen er bare så deilig underlag å gå på i grønnsakshagen min,jeg begynte å legge på i fjor,men hadde ikke nok kvist,i dag fikk jeg nok til å fylle på resten

det brune er fra i fjor,det lyse er nykvernet i dag :=) det er reint og mykt å gå på,og får samtidig vekk alle greier vi klipper bort på våren :=)

rabarbraen begynner å folde ut blader nå

grønnkål fra i fjor,jeg hadde 3 stilker stående igjen i jorda i januar,dei var plukket tomme for blader men var fastfrosne i bakken,da jorden tinte tok jeg opp 2 av dem,men lot en stå igjen og nå er den jammen snart klar til å høstes igjen :=)

herlig .

Etter denne økten streiker rygg og hofter så det blir ikke flere utfoldelser i dag

9 kommentarer

Siste innlegg