Hagen min

Ja nå har vi fått noen sommerdager og med det så skjer ting fort i en hage ,hagen min er stor og vi har mye gress ,jeg skulle gjerne byttet ut mye av gresset med stein og tre jeg da ,men men jeg har gress oog det første som kommer om våren er ujamt,så i går ble det noen timer i hagen min der plenklipping stod på programmet ,mannen var opptatt med å sette opp stilas på lødeveggen så plenen ble klippet med den lille klipperen ,det tar tid men så blir det jo fint etterpå da

mye jobb på denne delen ,da jeg har fått platting og flere epletrær og plommetrær ,da blir det mye rundtomkring

jeg har jo hage på nedsiden av veien også ser dere ,det er der uurtehagen er ,nå har dei første rhododendroeáne begynt å blomstre og snart blir det fargefest i hagen ,du det ser eg frem til .Nå har vi hage på den andre siden av huset også ,men så langt kom jeg ikke ,kroppen krangler og ber om nåde så i dag skal den få fred ,det blir ikke hagearbeid i dag . Det er den årlige basaren på Bjørke og da tenkte jeg å ta på sommerkjole og ta en tur dit .

Medan jeg venter på fargefesten i hagen så nyter jeg plomme og morellebær blomstringen ,6 trær i full blomst nå

Ønsker dere alle en nydelig vakker lørdag og husk å virkelig nyte denne fine dagen

8 kommentarer

Siste innlegg