håndarbeide

Nå har jeg peppret dere med snømengder siden opperasjonen jeg hadde i kneet på tirsdag og ja det kommer nok mer,ser dei melder fare for ytterlige 50 cm snø på vestlandet,ja ja ,jeg har uansett litt å henge fingrane i inne ,jeg har jo håndarbeidet mitt :=)

2 strikk er på gang nå

en genser til meg selv,snøkrystall heter den og strikkes i sisu på pinne nr 2,5 og 3 ,nå skal bolen legges tilside og jeg kan begynne på ermene,men får ikke begynne på mønsterstrikk før jeg har kjøpt mønsterfarge :=)det blir rundfelling på denne genseren.

Så tenkte jeg att noe lite også er ok å ha for hånd,da passer det med klutestrikk

har kommet litt lengre på kluten nå,og ennå lengre før det er natt :=) og når jeg ser ut vinduet ser jeg jammen et snav av blå himmel :=)best å nyte det før det forsvinner igjen hi hi,ha en fin kveld da

27 kommentarer

Siste innlegg