hektisk men kjekt

I dag bestemte jeg meg for å bake brød,deigen ble satt tidlig,mannen skulle vaske platten,jeg tømte den for møbler :=) så ringer yngste sønn,han ville ta med familien og komme på besøk om det passa,klart det passa, :=) jeg hadde planlagt rømmegrøt for to i dag,det måtte supleres med risgrøt i tillegg til 2 :=)

det var bare kos å ha dei unge på besøk og lillegullet også :=) ar og sønn hadde tid til snekkerprat,da gikk vi damene på trilletur,jeg og samboer til sønn :=) vel heime ringer yngste datter,dei ville ta en tur innom ,og ho mor tar imot ho,mat må til så jeg forberedte pizzafyll ,da var det fort gjort å hive i hop resten når besøket dukket opp

og med dei unge kom jo en liten venn til,det ble nokså livat,jeg har ikke stor stue og det merkes når to småbarnsfamilier dukker opp på en gang,men det var bare kos  :=)

en koselig dag ilag med våre yngste :=)

F

20 kommentarer

Siste innlegg