Heldige meg

I går ble jeg sittande og strikke ,jeg er litt slik skrudd sammen att når jeg har kommet til et punkt på et strikkeprosjekt  så må jeg stte til det er ferdigstilt.

Igår var en slik dag,jeg begynte på en gyllen brun jakke ,det skulle være strikkekafe strikk ,men det ble med som besøk strikk også og da gikk det fort,og i går kveld ble den ferdige :=)

Jeg tenkte jeg ville titte litt inn på blogg før jeg tok natten og da gikk jeg inn på bloggen til vibbedille ,der ble jeg meget overasket ,hun har hatt en give away 3 stk skulle få en garnpakke ,om ikke dei utvalgte gav lyd fra seg ville hun trekke nye ,dei fikk frist til tirsdag,1 av tre gav lyd fra seg noe som resulterte i att hun trekte 2 nye ,siden det var to som uteble og jammen var jeg en av dei nye som vant ,så da er det bare å glede seg til garnpakken kommer i posten :=) jammen følte jeg meg heldige hi hi .

I dag er det godt vær og jeg bestemte meg for å gå en lang tur ,en tur til Viddal og det er første gang jeg går dit etter fotopperasjonen sist desember,og det gikk greit,kjenner det litt men det er overkommelig .

fra bare regn i går klarnet det til en nydelig dag i dag

en hegre skriker opp og tar på vingane

jeg ser Viddal og melder med ei venninne som bor her,hun kommer meg i møte og vi går tur videre sammen ,da vi kommer til enden snur vi og hun går ilag med meg helt tilbake til Leira

det er et stykke å gå som dere ser ,her ser vi til Leira og aller lengst inne ,den grønne flekken til høgre ser vi Finnes

en liten rødstrupe hoppet på bakken ,siden den ikke fløy avgårde tipper eg dette er en årsunge

jeg sier farvel til venninna mi og vi går hver til vårt ,en god tur godt å kunne gå en lang tur og foten kjennes men det er overkommelig :=)

Så får jeg avslutte med et par selfier av fruen i ny hue og jakke ,

ha en fin dag da

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg