helg

nå kan jeg slappe av og gå inn i helgen med god samvittighet ,det snør fortsatt hos oss,våt snå så den bygger ikke så mye som om det var tørr snø ,men våt snø og vind liker jeg ikke så har holdt meg inne i dag også

selv om jeg har vært inne så har jeg ikke sittet på baken ,jeg har jobbet i hele dag fra frokost og til kl beveget seg mot 18.00,jeg har fortsatt på jobben jeg begynte på i går og har nå vasket rundt på hele stuen og gangen ,hver en liten ting som står fremme er vasket ,pynteting,alle flater,alle bilder ,lampeskjermer ja alt :=) i går ttok jeg gulvene så det slapp jeg i dag.

Altså så deilig å sette seg i reint hus ,nye duker på borda ,nye putetrekk på puter selv skittentøyskurven er helt tom nå :=)

Så bevegelse har jeg fåått i massevis ,nå er det helg og jeg skal slappe av ,ønsker dere alle en fin helg

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg