Helsa

en ny uke er over og jeg ser tilbake på helsa.

Jeg har gått utrolig masse med piggsko på ,opp bakkane uten å stoppe ,rask gange ,jeg har kuttet ut all forrm for godteri ,saft og brus ,her går det i vann ,sunn mat og en halv appelsin til kvelden ,ja en halv for en hel er mye for dei er store .

Jeg har ikke spist frokost før klokka har bikka 8 og siste måltid og annen matinntakk kl 18 .

Torsdag derimot måtte jeg gi meg etter en spasertur opp på bakkane og fredag en spasertur ut til første fonnoverbygg ,hvorfor ? jeg har hatt en sånn gangsperre i hver fiber i kroppen ,alt har smertet og da tenker jeg att kroppen også måtte få kvile ,det har hjulpet så nå er gangsperren borte .

Vekta derimot har stått på stedet hvil ikke ned et gram denne uken ,hmmm ikke noe  å gjøre med det annet enn å fortsete :=)

Føler meg uansett lettere og jeg hvet att jeg får det bedre etterhvert .

Jeg har jo ikke lagt ut bilder fra dagene mine så her kommer en liten bildekalvakade fra uken som har vært

dagene kom ikke i rett rekkefølge men som dere ser har det vært mye snø og mange spaserturer på meg ,nydelig vær ,en skikkelig stabil og fin vinter så langt her inne i fjorden :=) i dag derimot er det ufyselig ute men i løpet av dagen skal jeg nok komme meg ut og gå i dag også

 

12 kommentarer

Siste innlegg