helt til endes

etter att jeg hadde støvsuga i dag ville jeg gå en tur ,jeg valgte veien til Viddal men i dag gikk jeg helt til endes,nå du kommer der må du snu for det er virkelig helt til endes veien og bygda strekker seg ikke lenger :=)

det var litt på og av med bittelitt sludd men ikke værre enn att jeg holdt meg tørr under boblejakka

her henger raklane tett nå hasselen er gulgrønn og oren mest grønn og jammen begynner det å komme på bjørka også

 

her nermer jeg meg enden der veien ikke går lengre ,da kan jeg snu og gå samme vei tilbake eller opp en liten bakke og over et jorde og ned til hovedveien igjen ,jeg valgte det siste

oppover det går

Leira ved foten av det lille fjellet rett fram ,en deilig tur og den lille sluddbygen forsvant og himmelen ble litt blå på vei hjem ,da har jeg iallefall fått en godt trimøkt i dag

10 kommentarer

Siste innlegg