High five

Vi er ferdige med 17 mai så kom goværet :=) sola varmer,men kjølig i luften når den går bak en sky,uansett var det deilig å våkne til en dag med solskinn

en spasertur langs veien ble det i dag ,jeg skulle ha en videosamtale med ortoped så måtte være hjemme og logge meg på til timen,dermed ble det bare en liten ruslerunde

tjelden ligger omsider rolig på egga sine selv om jeg går forbi

på fjorden låg nisene og duppet i vannflaten

en humle ville ta en high five med meg

det raser fra fjella i ett sett i dag

smil til kamera

det blomstrer

så langt men ikke lenger,går ikke der det er fare for ras .

Ble 2 slike turer ,en før og en etter samtalen med ortopeden.Han har troa på att jeg skal bli mye bedre i foten,så får jeg bare fortsette å trene styrke og gå med den nye sålen så lenge jeg behøver den :=)

må ta med et par bilde fra i går kveld da jeg skulle ta natta

vi var nesten omringet av hjort,tenkte jeg skulle gå ut og liste meg litt inpå dem ,men ble mødt av disse 3 da jeg åpnet døren

disse tre oppom huset har store mager ser eg så jeg tipper det er like før fødsler,medan den store flokken som går her tipper jeg er ungdyr som har blitt forviste av mødrene sine ,for dei har ikke store mager :=) det er nok av dyr her iallefall

12 kommentarer

Siste innlegg