hodeløs

Ja jeg føler meg litt der i kveld,elsdte sønn fant ut att ho mor trengte en forundringspakke,den kom i posten i dag,så til alle jeg har sendt en venneforespørsel til på facebook ,nei jeg har ikke to kontoer.

gaven min var en iphone7,og når ei talentløs midt i livet frue skal prøve å legge til alt i noe jeg ikke kan,så gjorde jeg selvsagt en feil og dermed ble det sendt ut venneforespørsler :=)

Heldigvis har vi ennå besøk av søte tantejenta ,hun har iphone og kan det dere,så hun har fikset facebooken og instagrammen,dermed skal der nå bare være en konto :=) så får vi se om jeg greier å lære meg med denne nye dubeditten .

I dag gikk jeg og tantejenta lang tur ,siden jeg ikke vil gå ulendt ble det på veien

lyst og fint ute i fjorden,skyet men vi fikk ikke regn og temperaturen ligger mellom 11 og 14 +

vi gikk til Viddal som er endepunktet her inne i fjorden

 

her står jeg på Viddal og tar bilde mot Leira som dere ser lengre framme ,en fin tur og sånn passe lang.

Da jeg kom hjem ville jeg prøve meg på glutenfrie potetlefser,oppskriften fant jeg hos glutenogmelkefri inspirasjon :=) og jeg angrer ikke ,lagde faktisk en porsjon til for disse var supergode

det skulle bli 6-8 stk jeg lagde først 8 dei bli storemen deigen var superenkel å kjevle,da jeg lagde en porsjon til lagde jeg 10 det ble en mer passelig str på dem ,og herremin så gode :=) dette blir en favoritt hos meg :=)

10 kommentarer

Siste innlegg